Immigratie stop. 2

Het aantal niet westerse allochtonen in Nederland bedraagt nu meer dan twee miljoen en dan rekenen we de afstammelingen van vroegere immigranten niet eens mee. Dat is minimaal anderhalf miljoen te veel.
Hoe komen we daar weer van af? Terug sturen naar de landen waar ze thuis horen gaat niet. Dat willen die landen niet en zonder hun medewerking hoef je er niet aan te beginnen.
Zonder medewerking van de buurlanden trouwens ook niet. Grenzen dicht en weer bewaakt, zoals Wilders of die nieuwe rechtse club van Jan Roos dat voorstellen, gaat niet werken. Nederland is economisch onderdeel van Duitsland en de grenzen dicht met dat land is economische zelfmoord.
Het is dus wachten tot Duitsland weer een rechtse regering heeft en de Scandinavische landen ook en dan gezamenlijk een verdedigbare methode ontwerpen om de import tsunami te stoppen. Dat is één. Pas als de kraan dicht is kun je gaan dweilen.
Je moet er dan rekening mee houden dat de landen die op een zo belangrijk punt gaan samenwerken zich zullen onderscheiden van de EU landen die aan het project niet meedoen. Dat leidt automatisch tot een EU die in zones uiteen zal vallen. Frankrijk zit met hetzelfde probleem van overtollige moslims als de Noordelijke landen, dus het lijkt verstandig Frankrijk er wel bij te betrekken.
De noordelijke landen plus Frankrijk hebben dan weer grenzen met de rest van Schengen en de EU en zullen hun economische samenwerking met die rest opnieuw moeten organiseren. Dat is minder erg dan het lijkt want aan die reorganisatie waren we toch al toe. De fout die er toe geleid heeft dat we nu met 28 lidstaten zitten in de EU en tenminste drie economische zones, moet dringend worden hersteld. In dat proces moeten we zien dat we Groot Brittannië er opnieuw bij betrekken.
Goed, de grenzen zijn dan dicht, hoe krijgen we het overtal aan moslims er weer uit? In de eerste plaats vereist dat een aantal aanpassingen in wetten en verdragen. Juridisch moet eerst vast staan dat het verwijderen van mensen met een bepaalde godsdienst niet in strijd is met erkende mensenrechten. De organisaties die er op staan dat het beleiden van de islam tot die mensenrechten hoort zullen we moeten verlaten. Mogelijk horen de VN en haar dochter instellingen daar toe.
Vervolgens moeten we de wetten en maatregelen invoeren die het hier blijven voor moslims onaantrekkelijk maken en het vertrekken aantrekkelijk. Dat betekent geen uitkeringen en andere overheidsfaciliteiten meer en het creëren van een plek buiten Europa waar het leven in ieder geval beter zal zijn dan in de oorspronkelijke thuislanden van de moslims.
Dan zullen we ons strafrecht moeten aanpassen, zodat het niet meer alleen op individuen van toepassing is maar ook op identificeerbare groepen. Dat laatste is gemakkelijk want de hoofdkenmerken van de betrokken groepen zijn godsdienst en afkomst. Wordt er vanuit een moslimgroep een vermogensdelict of een gewelddaad gepleegd, dan is de hele groep het haasje.
Alleen voor wie zich door onberispelijk gedrag van de overige leden van de groep onderscheidt wordt een uitzondering gemaakt. Je zou in dit opzicht ook kunnen denken aan allochtonen van wie het gedrag door twee of meer autochtonen wordt gegarandeerd.
De groepen die van de groepsdelicten worden verdacht worden vooralsnog gehuisvest op schepen die effectief kunne worden bewaakt. Als de procedure achter de rug is en de groep is veroordeeld, dan brengen de schepen de betrokkenen naar de plek buiten Europa die voor de opvang is gereserveerd. Daar zitten ze hun straf uit en krijgen daarbij korting voor goed gedrag. Samen met de niet Europese vluchtelingen die niet langer worden toegelaten tot Europa, kunnen ze met werk in hun eigen onderhoud voorzien. Na het uitzitten van de straf kunnen ze kiezen tussen alsnog terug gaan naar het land van oorsprong of in de opvang blijven. De gedachte is dat de meesten voor het laatste zullen kiezen.
Het project dat hier kort is samengevat is van een majeure omvang en zal veel van de energie van de betrokken Europese landen vragen gedurende een behoorlijk lange tijd. De kans dat het tot onmin met landen in de rest van de wereld zal leiden is niet gering en ook daar zal rekening mee moeten worden gehouden. Dat kan door de Europese afdeling van de NAVO uit te breiden en beter te bewapenen.
Het bevolking van het deel van Europa, dat in dit voorstel de rest van de wereld buiten zou gaan houden, bedraagt ongeveer driehonderd miljoen mensen. De Arabische landen hadden bij de laatste telling 280 miljoen mensen maar dat zullen er naar schatting in 2020 410 miljoen zijn. Zwart Afrika telt 1.1 miljard mensen en de groei is daar nog harder dan in Arabië. De meeste mensen zowel in Arabië en in Zwart Afrika zijn arm en in hun landen heerst geweld en onrust
Het lijkt duidelijk dat het gevaar dat Europa overlopen wordt niet denkbeeldig is en tegelijk ook behoorlijk acuut.
Het is niet onlogisch dat de immigratie naar Europa in hoofdzaak uit deze twee delen van de wereld komt en het is even logisch dat we onze aandacht moeten concentreren op het tegenhouden van die immigratie als we Europa leefbaar willen houden.

Advertenties

Over akasdorp

gepensioneerd advocaat
Dit bericht werd geplaatst in afrika, allochtonen, europa, Midden Oosten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s